- KURUMSALHakkımızda
- ÜRÜNLERYazılım Çözümleri
- Webmanager Kurumsal
- Webmanager E-Ticaret
- Webmanager Kurumsal Portal
- Webmanager Gazete/Haber Portalı
- Webmanager Emlak Portalı
- Webmanager Bayi & Servis Yazılımı
- Trader Entegre CRM+Satış Gücü
- Trader Entegre ÇTS Çeltik Takip Sistemi + Çeltik Üretim + Numune Takip
- Trader Entegre VBS+İK (Vatandaş Bilgi Sistemi)
- Network Marketing Yazılımı
- Smart SEO Manager
- Özel Yazılım Çözümleri
- Marka Tescil Hizmetlerimiz
- Online İşlemler
- SOSYAL MEDYAÇözümlerimiz
- M/HYardım
- PARTNERLİKBayilik
- İLETİŞİMBize Ulaşın
Sosyal Medya Danışmanlığı
Sosyal Medya Danışmanlığı
SİNOBİL AJANS
Sosyal Medya Uzmanı, kısıtlı veri ve argümanbla kurum/markanıza Sosyal Mecralarda maksimum fayda ve algı kazandıran kişidir. Sosyal Medya Uzmanlığı gün geçtikçe daha popüler hale gelen önemli konulardan biridir.
Dijital dünyada markaların konumlanması ve rekabet edebilmesi için aktif ve dinamik bir yapıya sahip olması gerekmektedir. Bir sosyal medya uzmanın görevi tam da bu noktada başlar.
Sosyal Medya Uzmanı oluşturacağı strateji ile önce markanızın konumlanmasını sağlar, daha sonra da edinilen bu konumun korunması ve yükseltilmesi için çaba gösterir.
Sosyal Medya Uzmanı; sosyal mecrada yaşayan, kendine özgü tecrübe ve donanıma sahip, sosyal mecraların ince çizgilerini takip eden ve yöneten özel insanlardır.
Sosyal medya yönetimi
Sosyal Medya Uzmanları elindeki materyalleri en iyi ve özgün şekilde kullanmakla yükümlüdür. Her ne kadar ülkemizde digital pazar halen beklenilen seviyeye gelmese de sektörel rekabet üst seviyelerdedir. Her kurum bir gün Sosyal Mecra ile yüzleşmek zorunda kalacaktır. Bu noktada trik, ne kadar hazırlıklı olup olmadığınızla ilintilidir. Sosyal Medya Uzmanı sizi bu uzun maratona hazırlar ve rekabet edebilmenizi sağlar.
Markanızı emanet ettiğiniz Sosyal Medya Uzmanlarının çalışmalarından verim alabilmek, aslında oldukça basittir.
* Sosyal Mecralarda yer almaya karar vermek,
* Yeterli bütçe ayırmak,
* Kurum/marka olarak beklentilerinizin ne olduğunu doğru bir dille aktarmak,
* Son olarak da doğru bir sosyal medya uzmanı ile çalışmak.
Yukarıdaki maddeleri sağlayan bir reklam veren kesinlikle verimli bir kampanya ya da reklam projesi yürütecektir, bu kaçınılmaz bir paradokstur. Dijital mecraya ayrılan reklam bütçeleri diğer mecralara göre düşüktür, karşılığında ancak elde edilen olumlu sonuçlar filtrelenemeyecek kadar fazladır.